Wednesday 27 March 2013

Perfect birthday with my family

My birthday~~~ 24 March!
Hello, I hope all of you have had a great day. Well, my birthday was 3 days ago. Hadiah yang saya dapat macam-macam. Oh yeah!

Makcik saya ada belikan saya kek pada waktu pagi dan dia kata kek itu hadiah dari sepupu saya yang masih berumur 4 tahun. Lol! Pada waktu malam pula saya dan keluarga ke New Gaya Seafood Restaurant. Everyone enjoyed it. It was such fun! Tapi sedih juga sebab selalunya kami pergi ke Gayang Seafood Restaurant. Restoran kegemaran keluarga saya. Walaupun agak jauh tetapi sangat murah.

Bayangkan 1 kilo udang di Gayang Seafood Restaurant hanya RM30 atau RM30+ tetapi di New Gaya Seafood Restaurant 1 kilo udang RM60!! Hmmm, walau apa pun di New Gaya Seafood Restaurant ada 'baby crabs'! Susah nak cari tau. Hehe.. Not bad!

# I feel so blessed! Not for the material presents but for my health and being surrounded by such an amazing family.



No comments:

Post a Comment