Friday 28 October 2016

RAHSIA KECUTKAN JERAWAT DENGAN PANTAS

       Beberapa bulan yang lepas saya ada try satu amazing product ni. Stay Natural Mud FACE, produk ni viral di facebook. Saya pun terus oder!

       Alhamdulillah, first time saya pakai produk ni dapat kesan yang memeranjatkan. Jerawat di pipi terus kecut! Jerawat jadi rata!

       Beberapa hari lepas tu saya ambil keputusan untuk sebarkan kebaikan produk Stay Natural Mudface ni dengan menjualnya di ig shop (instagram) saya iaitu @darlingcantik

       Alhamdulillah, bersyukur sangat sebab Stay Natural Mud Face mendapat sambutan yang mengejutkan di ig shop saya! Tanpa iklan pun saya dapat jual beratus Stay Natural Mudface! Ada yang beli retail & ada yang beli borong!

9 SEBAB MENGAPA ANDA PERLU GUNA STAY NATURAL MUD FACE 100 G:
  1. Dapat dagu yang lebih runcing
  2. Tiada lagi double chin
  3. Blackhead dan whitehead hilang
  4. Jerawat di muka terhapus
  5. Parut pudar dengan pantas
  6. Tona kulit sekata
  7. Jerawat dibelakang badan hilang dengan cepat
  8. Daki pada lengan, ketiak dan peha tanggal
  9. Kulit menjadi selembut bayi

Harga Pasaran rm70

PROMO hanya

------------------------------------------
RM55 (SM) RM59 (SS) inc post
------------------------------------------
Jimat RM15 !!
Whatsapp 011-16036619
Borong serendah RM30+ (ikut kuantiti)

PS: gambar stock akan di update ASAP!! Boleh ke instagram saya untuk testimoni & gambar stock


No comments:

Post a Comment